15 april-

God Morgon och tjofräääääääs! haha what?

jaja iallafall, jag är otroligt glad idag. Jag vet inte varför men jag
bara är det. Det kan ju vara bra vissa dagar. Men jag har en känsla
av att det kommer försvinna lika fort när jag kommer till skolan.
Brukar ju bli så.. Det är något med atmosfären där ;) haha mh el hur.

Jag har sovmorgon till 10:10. Då ska jag ha praktiskt marknadsföring B.
Ah det funkar väl om inte lektionen hade varit så hiiiimla lång. :(
Det är min enda lektion för vi har flyttat ingvars lektion till måndagar så vi
har dubbelt pass där istället. Så vi får sluta tidigare på tisdagar.
SÅÅÅ NICE. våran måndag är ju ändå helt proppad så om det finns en lektion
mer så gör väl inte det nåt. haha.

Nu ska jag göra mig klar för skolan sen ska jag äta något.
ha en bra dag, så hörs vi sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback