18 år 26 april-

hej kära läsare.

Jag är nyss hemkommen från skolan.
min dag :

08:00 - cycklade iväg till skolan.
09:30 - 09:40 - Samhällskunskap
09:40 - 14:30 - 5 timmars hål
14:30 - 16:00 - affärsjuridik, men jag hade prov så vi fick gå när vi var klara.
Provet var ganska svårt och jag tror att mitt resultat blir ett IG men jag gjorde
alla uppgifterna iallafall. Chansa är alltid bra. Det kan dra in något poäng
här och där faktiskt.

Ja, nästa lördag (26 april) så är det min födelsedag. Då blir jag hela 18 år.
Så detta är min sista helg som 17 åring. Fan vad jag ska njuta av den här
helgen. Ännu är jag minderårig ;) hahaha. devil fannie är här.

Nu ska jag gå upp och kolla om maten snart är klar. Jag är jätte hungrig.
Har bara ätit lunchen i skolan idag och ett äpple.
puss på er.

det finns en sak jag önskar mig, och det är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback