18 ÅR IDAG -

IDAG (26 april) FYLLE RJAG 18 ÅÅÅÅR! Grattis till mig.
Klockan 00:01 sjöng alla för mig utanför amazon sen drog
jag in dit och tog min första lagliga drink som min bror
bjöd på som stod som vakt i dörren. TACK BROR. <3

Vi hade temadag i skolan idag, om aids sexualitet och droger.
Det var ganska intressant men ändå ganska långtråkigt.

Efter skolan så kom Emelie hit, hon var med på sista föredraget.
Sen pallrade sig jag camilla och emelie oss hem till mig.
18:30 kom resten av ligan till mig på middag mys mys.
Sen gick vi till Chest och Sara på förfest och vidare till Amazon
som sagt.

I morgon blir det utgång i Eskilstuna för min del.
Tillsammans med Emelie och Pärsdotter. :) <3
Någon som vill haka på så ring mig :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis!!

2008-04-26 @ 01:06:17
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback