andra avenyn + shit-

God kväll kära läsare

Ja, min dag har ju inte varit så händelserik precis.
Kankse lite onödigt att skriva då kanske?! vad vet jag.
Jag har duschat, kollat på andra avenyn avsnitten som kom
upp igår. Igår orkade jag inte då jag hade feber.
Fan jag fick värsta chocken. jaja jag ska inte haka upp mig
på det nu det är bara en tv serie. haha. lever mig in i det som fan.
Bölade fan 3 gånger ytp. haha.

Jag ska snart sova. Jag ska bara lägga in ett par bilder på
bilddagboken som annapanna vill ha.
Jag förstår inte att jag kan vara så här trött. Så mycket som jag
har sovit dessa dagar. aja..

Allt påminner om dig. Jag kan inte glömma dig. Jag vill inte glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback