APRIL APRIL-

HAHA, jag lirade mamma rejält förut.
Jag skickade ett sms och skrev :

Fannie - Jag var på ungdomsmottagningen igår,
och jag är med barn.

Mamma - är det sant? är det med Robin?

Fannie - Ja, det är det men han vet ingenting än.

Mamma - kan jag ringa dig?

Fannie - Nej, jag har lektion. Ring sen.

Mamma - Vilken vecka är du i?

Fannie - 7

Mamma - Pratade ni om abort?

Fannie - Jag ska komma tillbaka.

Mamma - När då? Vill du att jag följer med dig?

Fannie - Ring mig om 20 minuter, lektionen slutar då.

Sen gick vi tjejer in på toan och ringde upp mamma eftersom hon
inte ringde upp. Hon svarar och alla skriker: "APRIL APRIL!"
Mamma suckar, skrattar lite lätt och lägger på.

Jag ringer upp igen. Jag hör hur hennes arbetskamrater skrattar och
ropar, fan det var bra gjort. Mamma skrattar och säger att jag ska
tänka på att hon är gammal och att hon höll på att få hjärtstillestånd.

Men jag märkte även hur min mamma skulle ställa upp för mig
om jag nu vore i detta läge. Det kändes skönt. <3

Kommentarer
Postat av: emmet

HAHAHHAHAA :D

2008-04-01 @ 14:13:12
URL: http://etalvis.blogg.se
Postat av: Emma

Har själv två barn och att "skämta" om att man är med barn e inget att skämta om...

2008-04-04 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback