att loggas ut, min nya hobby-

god dag.

Jag slutade direkt efter svenskan.
Cycklade hem och mötte elgubbarna hos mig.
jaha? här ska det bytas nån termometer eller shit
i köksfläkten så nu är den där fule fan i mitt hus igen.

sitter och dunkar chris brown - with you.
Låten som spelas mest i mina högtalare just nu.
Lyssnar på musik i gamla datorn, och annat i nya.
Men asså min nya dator har typ hängt sig.
Det kom upp nån ruta i morse om att nåt system skulle
ställas in eller nåt, och att jag var tvungen att göra det för
det bra nåt som man skulle göra bla bla bla.
Så självklart gjorde jag det men när datorn sen skulle startas
om så kommer jag bara till "datorn loggas ut", inte längre.
Här sitter jag och loggas ut. Min nya hobby.
Nej men det är nog bara att sitta och vänta tills den vill loggas
in igen. hahaha. det kan ta sin lilla tid så jag kopplade in internet
på gamla datorn för tillfället. Har ju för fan inget att göra.

Vi hörs senare. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback