bambi-

I kväll planerar jag att inte lämna rummet. Jag ska lata mig tills jag
mår illa. Bada, kleta in ansiktsmask i facet och måla naglarna både
på fingrarna och på tåna. Spela bra musik och kolla på film.

Ännu en härlig dag med solsken. Det känns verkligen att våren börjar
komma. Inte det dumma april vädret. Snö-regn-sol-snö.
Denna fredag har varit behaglig, med några undantag.
Provet var väl inte sådär jätte lägligt kankse.

Jag såg nyss en bild bambi, och då kom jag och tänka på Sandras söta
tröja med ett rådjur på.
Vi går nere vid lillprinsen utanför bildsalen då städerskan kommer förbi och
tittar på sandra och utbrister sig:

- "nejmen titta vilken söt BAMBI du har på magen"

jaha ?! tänkte sandra.. haha när hon berättade det så höll jag på att dö
av skratt...

Nu är det så ska det låta på tv. Jag kankse ska ta mig en titt?
Nej jag ska ta mig ett bad och bara ha det lungt och skönt.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback