Det som händer på båten stannar på båten-

Good morning!

FAN jag vad jag vill att det ska vara den 6 Juni nu.
Det är helt sjukt hur mycket jag längtar till kryssningen.
Den resan kommer vara något man glömmer, för det kommer
INTE vara nyktert. JAG VILL ÅKA NU!!!!

Nu sitter jag i skolan tillsammans med Camilla mylove :)<3 haha.
SItter och drömmer oss bort i tallins värd. haha skoja :D
Camilla - "det som händer på båten stannar på båten" LÄTT!
Helt rätt inställning babe. hahaha.

Idag då.... Jo jag ska ha samhällskunskap nu på morgonen.
Sen har jag 5 timmars hål like always.
12:00 ska jag möta Nino i caféterian för då ska vi gå och sola.
Nice det ska bli.. Måste fan ta tag i solvbrännan nu när sommaren
är på väg och kläderna åker av mer och mer.
Ingen vill väl vara en blekfis eller?

Fannie = Blogg nörd Nr. 1
Camilla = Bloggnörd Nr. 2

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback