En sen kväll med Fannie-

god kväll god kväll, allt på topp?

Har alla haft en bra Lördag? I hope so.
Själv så kan jag beskriva min Lördag med ordet TREVLIGT!

Erkänn att ni är lite sugna på vad jag har gjort denna helg hittills? 
Äh försök inte, jag vet att ni är nyfikna.

VÄLKOMMEN TILL " EN SEN KVÄLL MED FANNIE"

  • FREDAG : Jag var i skoolan först, hade 5 timmars hål så då följde jag med min bror o hämtade Theo på dagis. han är gooosig. <3 På kvällen satt jag satt bara hemma. Målade naglarna, kollade på film i min ensamhet och bara njööt. Jag skulle ha badat badkar men det skippade jag och kankse tar i morgon
    istället.

  • LÖRDAG : Jag vaknade, låg kvar i sängen väldigt länge o kolla på TV. När tiden började ticka framåt så
    gick jag upp och duschade och fixade mig. Åt faktiskt en macka också.
    Sen begav vi oss till min Syster för att äta smörgåstårta då hon fyller på Onsdag men firades idag.
    Efter det så kom Fredrik (bror) på iden om att komma hem till oss ikväll för att spela spel och dricka
    vin. Men det var bara Fredrik och jag som drack. Jag tog däremot bara ett glas.
    Senare kollade vi på tv, och efter ett tag så gick dom hem till sitt.
    Nu sitter jag här och bloggar och kollar på "helens små underverk" samtidigt.
    Men sängen ser väldigt lockande ut och mina ögon är jätte trötta så jag ska nog gå och lägga mig snart.

  • SÖNDAG : (i morgon) så bär det av till bror och Linda, då hon har fyllt år och det ska man ju fira.
    Blir att åka dit och fika osv, sen ska jag bada eftersom jag missade det igår (fredag).
    Jag ska sova tidigt eftersom det är skola på Måndag. Min sista vecka som 17 åring.



- Jah och det var helgen i stort sätt.



Ser frammimot : Lördag 26 april då jag fyller 18 ÅR!

Ser mindre fammimot : Skolan på måndag.



Dagens kram går till : PAPPA, förlåt för idag :(<3

Dagens diss går till : SKINKA, jag avskyr det. BLÄ. Gid så man kan förstöra en smörgåstårta
för att ha lite skinka på. USCH. för övrigt så var det super god. TACK syster <3

Dagens hiss går till : bror, som kom på idén om kvällen.

Och livets mening går till : Mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är <3


FILM : Helens små underverk
  • Men neh hörni ! tiden har rullat på. Och det är hög tid för mej att dra. Men hoppas ni har haft en skön läsestund. Nu får ni ha det ÖVERDRIVET super till nästa gång jag skriver. Stay real.

STAY NAKED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback