En trött fannie-

Jag har setat och nördat OC första (säsongen).. stavas
det så? aja ni fattar vad jag menar iallafall.
Glömde helt bort tiden och jag måste gå och sova nu.
Jag ska ju upp tidigt i morgon. Ingen sovmorgon här inte.

I morgon ska vi som var i Bosnien intervjuvas av Folket.
Ja, det kan ju bli riktigt intressant. Hoppas bara att dom INTE
tar några bilder.. Det gillar vi inte nej. haha.

Kvällen börjar lida mot sitt slut och sängen ser väldigt lockande
ut just nu måste jag medge. (slänger en blick ditåt).

Ni får ha det så bra babes, så hörs vi  i morgon. PUSSS

Jag saknar dig. Jag saknar det vi hade.
Jag saknar precis allting med dig.
Jag önskar att du gjort dina val annorlunda.
Det känns sjukt tomt, och det värsta av allt är att
ingenting verkar bli som förut. Hur mycket jag än hoppas.
Jag vill så gärna, mer än du anar. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback