Eskilstuna+tatuera mig-

god morgon bloggen!

Igår kväll cycklade jag upp till stan för att möta anna.
Jag skulle också sätta in pengar i såndär automat, för att
pengarna ska komma in på min konto istället för att ha dom
löst. Men såklart hade jag glömt mitt kort i andra jackan.

VI stod och pratade lite, och bestämmde att Anna skulle följa med
till Eskilstuna idag. Så hon sov kvar här. Hon är uppe och duschar nu.
Det flög flugor runt henne, så äcklig va hon sa hon. ÖVERDRIV!

Camilla ska inte med till Etuna idag, tråkigt nog :( hade hoppats på
det. Men nu blir det jag mamma och Anna istället.
Jag har mkt jag ska handla, får se om jag hittar allt bara.

Klockan 17:00 ligger jag nog avsvimmad på blå lotus i Eskilstuna.
Då ska jag tatuera mig. önska mig lycka till.


Nu ska jag göra mig i ordning. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback