Fannie day-

I hate that i love you but I just can't let you go!

Hej på er snyggingar!

Jag klev upp 06:30. Tog en dusch och gjorde mig i ordning
för skolan. Cycklade iväg och hade samhällskunskap men
det blev inte så myket gjort eftersom jag är klar med min
uppsats om HIV/AIDS som alla ska göra.

Sen hade jag 5 timmars hål så jag satt och chillade med Silvia
i skolan. Vi gick och åt lunch. Kycklingsallad blev det.
Klockan 12:00 mötte jag upp Nino i skolan och då gick vi och
solade. Jag fick sällskap av Camilla inne i solariet. haha så jäkla
trist att ligga där utan att ha nån att prata med. haha.

Sen så gick vi tillbaka till skolan och chillade igen fram tills 14:30 då
min affärsjurudik började. Strax innan 16:00 kom Fredrik, Linda och Theo
för att hämta mig i skolan. Så åkte vi hem hit. Vi har ätit Chips låda. AS GOTT.

Jag tror att vi typ ska spela spel ikväll. Om fredrik skulle åka och hämta det.
Annars så kankse vi skiter i det och kollar på Så ska det låta.. haha funny.
Helg nu. FAN SÅ SKÖNT! Jag ska sova läääänge i morgon bitti. . . .

På återseende. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback