fint väder hela veckan-

god morgon alla glada.

Jag är på strålande humör idag, och det är fint väder.
Det ska tydligen kunna bli upp till 14 grader idag.
Det ska vara så hela veckan läste jag på vädersidan.
Det är ju bara att välkommna det med ett stort leende så
kankse det stannar lite längre, för hoppningsvis.

Så är det ju inte långt kvar till jag fyller 18 år.
uuuuuuh vad jag längtar. tihi. (lördag 26 april)

Dags att göra sig klar för skolan då kankse?
Jag ska ha utvecklingssamtal idag 16:15.
Jag hoppas det går bra. Jag vet ju inte om nåt som
går dåligt i skolan, så kommer nog bli rätt nöjd.
Jag hoppas det iallafall.. Önska mig lycka till ;)

puss, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback