Flen-Eskilstuna-Flen-

Hejsan hoppsan lillebror! (även fast jag inte har någon)

Jag körde till och från Eskilstuna idag. Fan det går bra för mig
alltså. Lite annat blir det väl nästa vecka då vi hämtar nya bilen.
DEN ÄR MANUELL! Men när jag provkörde den så gick det faktiskt
oförväntat bra! Det är ju trots allt 1 år sen som jag körde manuellt.

Som sagt, Eskilstuna. Vi var och hämtade min kära Cyckel.
Ja den är begangnad men jag vill INTE ha nån ny cyckel.
Men som jag skrev i förra inlägget tror jag, så är denna cyckel
nyrenoverad och har nya delar. Om fettad och jag vet inte vad
mer det var. Nu slipper jag GÅ till skoland. wihi.

 <3

Ska senare till Bettna av alla ställen. Min bror fyller år idag så vi
ska gratta honom när hans fru tillåter det. Jävla psykopat alla hatar henne.
Så nu vet ni det också!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback