föredrag + katrineholm

Goddag.

Cycklade till skolan i morse för att lyssna på Benny.
Usch det var verkligen hemskt och jag hade jämt göra med
att hålla tårarna inne. Tänk att ha upplevt något sånt.

Efter föredraget så gick vi och, åt. Nu är jag hemma och
ska snart bege mig till bussen. Jag ska åka till Katrineholm
till Emelie och fixa lite saker. Sen kankse vi går en sväng
på stan också. Kan ju hitta några fina örhängen eller liknande.
+ att jag fyller ju snart så kan hitta nåt som jag önskar mig. hihi.

Nu ska jag platta om håret innan jag cycklar ner till stationen,
eftersom mitt hår blev helt fuckat på min cyckeltur hem från skolan.

Vi hörs ikväll.. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback