föreläsning-

I morgon ska vi lyssna på en man som heter Benjamin Grünfeld,
som överlevde förintelsen i Auswitch.
Jag tror att det kan bli riktigt intressant. Det finns ju inte många kvar
av de överlelvande i livet nu. Han om någon vet ju hur det var där.
Det kommer nog vara ganska sorgligt att höra. Det måste kännas
oerhört jobbigt för honom att berätta om det. Men i morgon kan jag
skriva för er läsare (om det finns några utanför flen så kommentera
detta inlägg) hur föreläsningen gick till och lite kort info.

Linda och Theo är här.. Fredrik kommer snart. Han är på möte.
Linda och jag har bakat chokladbollar. Ey va fan det heter neger-bollar.
Sorry, men så stog det i receptet...

Jag ska lägga mig tidigt ikväll. Ha det bra =) pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback