framtidsplaner-

Jag sitter och funderar på vafan (ursäkta!!) jag ska göra efter skolan.
Men nu vet jag. Jo jag ska dra utomlands och jobba.
Kankse ett år i taget för jag tror verkligen att jag kmr få en enorm hemlängtan.

Men det skiter jag i. Direkt efter skolan så ska jag dra.
Till ett varmt land. Jobba som nästan vad som helst.
Tänkte köra på Louise stil. (http://louisesa.blogg.se) som började som
"underhållare" på ett hotel i Turkiet, och nu är hon Aupair i USA/albany.
Så nu har jag länkat henne också så för er blivande Aupairer, läs hennes blogg.
Där skriver hon om ALLT som har med Aupairet att göra. Väldigt intressant.

Visserligen ska jag inte köra på Aupair, har iallafall inga tankar på det just nu.
Men att bara dra utomlands och göra det man känner för.
Jag anser att jag inte har något att göra här hemma i Sverige.
Det som kommer kännas absolut svårast är ju att skiljas från mina vänner
och min familj. Men dom är så välkommna att hälsa på och bo gratis hos mig.
Absolut.. Så det är min livsplan just nu iallafall.

Jag hinner säkert ångra mig 1000 gånger, men jag vet att tillslut så kmr det
att bli såhär iallafall. Det skulle vara lättare om jag åkte med en kompis och jobbade.
Sjukt kul att få uppleva det tillsammans. Verkligen.

Nej nu måste jag sluta drömma. Jag ska kolla klart på top model 9 nu, sen är
det andra avenyn som vänta kl 20:00... puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anna Pärsdotter

Jaa mamma va på ljusparty =) Vet inte hur man svarar så jag kommenterar här. Kan man svara på kommentarer? =)

2008-04-06 @ 20:41:20
URL: http://annaparsdotter.blogg.se
Postat av: emmet

SVAR; jag hakar mer än gärna på! haha.

2008-04-06 @ 21:00:09
URL: http://etalvis.blogg.se
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

haha wooohooww! Va gullig du är, och va snällt att du har länkat och allt.

Kramar Louise

2008-04-06 @ 23:15:56
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback