friluftsdag-

God dag.

Friluftsdag idag.
Jag skulle vakna nu egentligen, för vi börjar 10 idag.
Men jennifer skickade ett sms vid 8.00 så då vaknade jag.
Jag ska möta Camilla, Jennifer Bella och Sandra(?)
utanför skolan vid 9.30.
Jag ska inte duscha eller sminka mig nu på morgonen eftersom
vi ska bada, så jag duschar efter det. lika bra.

Soligt väder idag också. jätte skönt.
När jag kommer hem sen idag så ska jag sätta mig ute och sola en stund
sen ska jag städa hela huset har jag bestämmt mig för.
Jag får ju gäster i morgon och på lördag så det är lika bra att ha det gjort.
Jag ska städa ALLT. Men mamma & pappa vet ingenting än så dom kommer
nog bli överaskade. hehehe. Inte varje dag som jag städar. Hatar det.

Nu ska jag snart bege mig till hammarvallen.(idrottshallen i flen).
JUST JA! måste packa ner shampo och sånt kom jag på nu.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback