fullspäckad dag-

hejsan bloggen

Ja, jag satt ute i solen en stund förut när jag pratade med
Anna i telefonen. Sen var jag tvungen att bege mig till ungdoms-
mottagningen för att fixa en grej, sen gick jag bella och mohammed
för att köpa mjukglass. Jag köpte mitt första cigg paket idag också,
men inte åt mig utan åt Anna&Nazif. nema problema.

Sen gick vi tillbaka till skolan för jag skulle hämta min bok,
sen började jag cyckla hemåt, men då mötte jag Ida,
så jag var tvungen att prata med henne, vilket blev typ 1 timme.

Sen cycklade jag hem. Har nyss ätit. Ska sola med mamma ikväll,
och efter det ska vi möta Anna så ska jag lämna en sak till henne.

Nu ska jag sätta mig ute i solen och plugga. puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback