Igår-

Jag gör allt för att det ska fungera, kära du!

Igår åkte jag till Eskilstuna med Fredrik & Linda + Theo.
Jag inhandlade en vanlig långärmad vit tröja, hårtoffsar,
solglasögon och ett par örhängen.
Måste ju börja köpa in lite nya örhängen då jag tagit ut min
töjning i örat som var 3-5 mm.

Jag fick skjuts av bror in till katrineholm då vi inte skulla hinna
till bussen eftersom jag var tvungen att duscha och göra mig i
ordning innan. Så de andra tog bussen, och vi möttes upp vid
Mc Donnalds när jag gled in med bilen med dunkande musik
i högsta grad och min coola bror som körde. haha jag driver.

Sen bar det av till nävertorp. Det var fan långt att gå asså.
Där var det väl inte lika mycket drag som man hade hoppars på
men det dög för mig. Jag hade det jätte trevligt.
Men det hade det inte varit utan mina underbaraste <3
Så ett stort tack till er för att ni förgyllde min kväll.
Efter festen så tog vi taxi in till stan, och köpte hamburgare
på mc donnalds, och mötte våra "nya vänner" som visade sig
vara 94:or och 91:or, haha ganska intressant.

Bussresan hem var väl minde uppskattad då det var proppfullt
överallt, men vi fick åka gratis efter det som hänt i silinge.
Fick väl reda på lite mindre roliga saker också.
Usch det kändes verkligen inte kul att få höra.
Men jag ska göra allt, allt för att ändra!

Idag ska jag ut och sätta mig och sola lite. haha ORKA!
Kanske ska måla klart klättermojjen för växterna?! aa kankse.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback