Info-

Igår mötte jag upp Anna utanför Ica. Vi köpte godis och lite
annat gott tills kvällen. Vi kilade hem mot henne. Träffade Anna
som var hemma hos Ivar så vi stannade till utanför där och pratade
med henne. Sen fortsatte vi hem till Anna. Där bänkade vi upp för
One Three Hill sesång 1. Jag var så otroligt så vi gick och la oss vid
1:30 kankse men låg och pratade oss till söms. Jag kilade hem vid
11:15 kankse. Har haft Fredrik & Linda här hela dagen, som vanligt.

Jag har nyss dushcat, ska göra mig i ordning för att bege mig hem till
anna idag igen. Vi ska sitta o bara ha de mysigt o dricka.
Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på men som det ser ut nu så är
det väl ingen höjdare kankse. haha. Sitter och lyssnar på musik.
Vilket jag ska fortsätta med att göra tills det är dags att dra iväg igen.
Det får bli cyckeln som vanligt. Haha kommer fan bli vältränad asså.
Så som jag cycklar överallt.

18 årig kvinna knivhögg annan kvinna i Flen inatt.
Kvinnan sitter nu häktad för mordförsök.
Och det var Kvinnan och hennes syster som bråkade.
(min syster kom ner och skulle se vad de höll på med,
då hon fann en blödande kvinna i trappuppgången som ringde
polisen. Den häktade kvinnan befann sig fortfarande då på platsen.)

Finns mer att läsa på EskilstunaKuriren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback