leka hårfrisör-

image39

Cycklade hem till anna idag efter skolan. Senare drog vi upp
till ICA där jag köpte hårfärg. 3 in 1. alltså fägrar man blond först,
sen lägger man i blonda slingor efter det och sen har man i nån
efterbehandling som fixerar färgerna.
Jag kan ju kankse lägga in en före&efter bild sen och skriva vad jag
tyckte om produkten. Funkar den så ska jag köra på den.
Min utväxt nu är ju inte den hetaste precis. haha.

Anna kommer hit sen och hjälper mig med håret och sen ska hon
sova kvar hos mig också, så går vi tsm till skolan i morgon..

Ajuste min cyckel pajjade på g hem också. eller kedian hoppade
och hjulet kom snätt. Men pappa kom till ica och fixade det så
det var bara att rulla vidare hem sen. nema problema anymore.

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback