Lotus-

hej bloggen

Sorry för dålig uppdatering, men jag fyller som sagt 18 år idag.
Det är mycket att stå i. Har varit folk här hela dagen och så.
Nyss varit och mött marre för att köpa biljetter till Lotus.
Så det blir utgång ikväll med Emelie och Anna och kankse Nazif.

Så nu ska jag hoppa in i duschen snart. Duscha kroppen.
Blev helt varm när vi cycklade till sveaparken nyss.
Vi passadepå att köpa en mjukglass också. myyyys.

Bilder m.m kommer upp i morgon förmodar jag.
Jag kommer också lägga in en video från
middagen igår när jag öppnade mitt paket
som innehöll en blå glittrig vattentät dildo med
10 olika viberationer. NIIIIIIICE. min nya älskling ;)<3

Ha en trevlig kväll alla, för det är min 18års dag så det ska jag ha.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback