Lotus night-

God dag bloggen.

Jag och Emelie vaknade 12.00 av att hennes väckarklocka på
mobilen ringde. VI gick upp och åt fruckost oså.
Sen kollade vi lite på film för att fördriva tiden lite.

-igår var vi i Eskilstuna på Lotus. Det var trevligt, men det hade
nog varit roligare om vi var flera. VI mötte ju några konstiga filurer.
HAHA, två killar kom fram till vårat bord och fråga om de kunde
slå sig ner. En kille sätter sig bredvid mig och utbrister sig :

Han- Hej, allt lungt?
Jag - ja absolut, själv då?

Sen kollar han på mig precis som om jag snackade rena grekiskan.
De två killarna började prata med varandra på något språk, och man
kunde verkligen inte sätta fingret på vad det var för språk.
Så Anna frågar :

Anna - Vad pratar ni för språk?

Killarna skiter totalt i att svara och anna frågar samma fråga 4 gånger om.
TIll slut blir hon irreterad och säger :

Anna - Om ni inte kan svara eller prata svenska så sätt er någon
annan stans.

Killarna skrattar och säger att vi är sura och att dom inte pratar något språk.
Men ändå fortsätter det. Vi surnar till och tillslut går säger dom att de
ska gå vidare. NO problem for me. Gå ni, vill inte ha er här.

Senare kom Chirre och Erman dit. De skulle spela lite black jack.
Men då de förlorade så åkte vi hem. Emelie och jag la oss direkt.

Kom igen, fyll 18 så går vi ut ett större gäng ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen.puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback