min dag + flensdissen-

Never get enough, he is the sweetest drug

Jag har inte bloggat på hela dagen. Jag har varit i skolan
idag. Det började med Svenska och då hade vi debatt om
sms-lån. Min grupp var mot sms-lån. Och vi vann såklart
eftersom dom inte hade något svar på våran åsikt, så det blev helt tyst.
haha jag älskar att vinna. Jag är den dåligaste förloraren i Sverige.
Helt ärligt. Jag hatar att ha fel eller att förlora.
Men den slutade 9.00 ungefär, så vi hade bara 30 min lektion idag.
Jag satt kvar i skolan och solade ute med Bella Camilla och Chirre
+ några till som kom lite då och då. Det var så skönt så.
Sen gick jag hem. När mamma och pappa kom hem så åkte vi upp
till banken och tog ut 5000:- från min fond eftersom
JAG BESTÄLLDE MIN DATOR IDAG!

Jag ser att Flen har härmat Katrineholm med den såkallade
kholmsdissen på bloggen. Nu finns en om flen också.
Bäst att passa sig kankse. Synd om ägaren när det kommer ut.

http://flensdissen.blogg.se   Finns du med kankse?

Kommentarer
Postat av: Bellbooow! ;)

bara i sverige Fannie? ^^ Haha

2008-04-03 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback