min tattoo-

hej alla glada..

klockan är 01.01. Jag kom hem från Bella för ett tag sen.
Jag var extremt trött, men tack för ikväll bella <3
Patricias mamma var snäll nog att komma och hämta Patricia,
så jag fick åka med. tack till er också. <3

Ja, jag tänkte lägga in lite bilder från idag när jag tatuerade mig.
Innan, under  tiden och efter:

image74
Innan, när dom har tryckt av mallen på min mage.

image75
Under tiden som han tatuerar. Han är fett bra, han är naturlig hela tiden.
Jätte lätt kille att prata med, inte lika strikt som en del personer både inom
tex sjukvård, frisörer m.m. kan vara. skit härlig.

image76
Resultatet, lite blänkande bild.

image77
FÄÄÄÄRDIG, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: emmet

snyggt!

2008-05-01 @ 01:23:57
URL: http://etalvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback