mystiskt samtal-

godkväll

har precis målat naglarna och kollat på första avsnittet
av häxdansen. Jag tyckte inte att det lät så himla bra när
jag hörde namnet först, men Camilla har sagt att det är
bra så jag bestämde mig för att titta lite
Det var faktiskt ganska bra, så det blir andra avsnittet i morgon
kan jag tänka mig. Ikväll orkar jag inte.

Jag var nere och solade med mamma förut. Andra gången jag
solar nu i år. Jag har glömt bort hur skönt det är. haha.
Så det ska jag fortsätta med. Jag får dra med mig mamma
för då betalar hon. haha. Jag har 93 :- kvar denna månad.
Men jag fyller ju nästa lördag också.

Det var ett mystiskt nummer som ringde mig idag.
Jag kollade upp det på eniro.se förut och då var det från
nåt åkeri i Katrineholm. Eftersom pappa då är lastbilschufför så vet
han oftast om de flesta åkerierna här runt om, och han sa att det är
ett leverans företag, precis som DHL som min pappa kör för.
Så förmodligen är det min dator som är på gång.
Hoppas verkligen det... Den är efterlängtad.
Han har lämnat ett meddelande också tror jag, men det kan jag
inte lyssna på då jag inte har några pengar på mobilen.
"Pappa, fyll på den?". haha.

Nu ska jag kolla runt färdigt och måla andra lagret på naglarna.
Svart är snyggt visst? ah.
God natt..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback