new car-

image27
Det här är nya bilen. Vi ska byta från våran kära volvo xc90 till en fjutten jävla
s80. Pappa kommer ångra sig. Men bytet sker endast för att skatten ligger
på 3500. + att vi har lånet att betala. Och sen slukar den benin som om det
vore vatten. Men nu blir det att övningsköra med manuell igen. Jag provade
förut, och det gick jätte bra. verkligen.

Jag ska beställa datorn ikväll. äntligen :) så den kommer väl om 5-10 dagar.
Nu ska jag gå upp och smörja läpparna, eftersom jag fått munsår igen =/
Men denna gången är det inte så allvarligt. Blir så när det är kallt ute eller
när solen tittar fram.. Kan också komma när jag är förkyld, och det är jag.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback