ny dag-

Godmorgon alla kära läsare.

Cycklade till skolan i morse. Visst gick det fortare,
men fyfan vad trött jag blev. haha jag cycklade skit fort.

Sitter i skolan nu tillsammans med camillacpbarn :)<3
men vart är sandra? ÄR DU SJUUUK BABE?
får anmäla mig till spårlöst för att leta efter henne. haha.

Det kom elektriker till oss i morse, vilket visade sig att jag var
klar ovanligt fort. Vill ju inte stå och föna håret och sminka mig
inför dom väl? Leffe hade nån praktikant med sig
Och självklart var det snyggingen i EC3. HAHA jag döör. din fule fan.
Nej vad taskig jag är.

Ska snart ha svenska tror jag?! för övrigt så är jag enormt hungrig.

puss o hej

Kommentarer
Postat av: emmet

oh, vad duktig du är som cyklar till skolan ;D

2008-04-07 @ 13:29:56
URL: http://etalvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback