Ny dag-

God morgon mina kära läsare!

Jag gick upp 07:30 idag eftersin jag har sovmorgon.
Jag brukar i normala fall gå upp 08:30, men idag så var den
enda dagen som Christer kunde göra provet med mig, så han offrade
sin träning, och jag offrade min sov morgon. jag fick iaf sova 1 timma
länge än vanligt. Det är ju nice iallafall. plus att jag la mig ganska tidigt
igår. haha pluggandet igår. ja det gick åt skogen men förhoppningsvis
så kommer jag ihåg en del. Annas dör Camilla. haha.

just ja, vi hämtade nya bilen igår också det glömde jag att nämna,
Faaan jag kmr sakna våran andra :/ fan ta den som köper den. haha.

Nu ska jag göra mig i ordning. Gjorde inpackning i håret i morse så får
sen om det är lite mer glänsande än vanligt. haha fuck that....

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback