ny dag, nya möjligheter -

God morgon på er!

Som sagt så sov Anna hos mig inatt. Vi somnade 01:30.
Min kväll/natt var väl mindre bra... Jag vill väl bara inte förstå...

Anna färgade håret på mig. Det blev bra. Ingen kycklinggul färg 
 här inte. Men det blir iallafall att tvätta med sulver shampo för att
få den önskade färgen.. Måste klippa mig också, sen blir det finfint.

Just nu sitter jag i skolan och klnappar på tangenterna med mina
skrikrosa naglar. Och då menar jag ILLROSA. Annas nagellack som
var tvungen att testas igår.

På freeedag blir det SOOOLA tillsammans med min vän Nino.
haha stackarn vet inte hur man gör på solariumen uppe på stan,
så jag får lov att följa med o visa. haha. Han ska ju inte behöva
sola nere på hammarvallen och typ få skabb. haha skoja.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback