plugg-

FAN TA DIG FANNiE!!!!!!!! Jag måste verkligen sätta igår att plugga nu. Det får fanimej inte gå till såhär.
jag skjuter bara upp saker och ting hela tiden. jag blir så trött på mig själv!!!. och vad gör jag åt det?
Jo jag sitter och bloggar. FYFYFY! JAG HAR JU FÖRIHELVETE PROV I MORGON! Jävla aktiekunskap.
Men hörrni jag lovar er, att efter det här blogginlägget så ska jag rååååplugga.
Fredrik, Linda + Theo kom hit och förstörde mina dagsplaner. haha jag får skylla på dom.

Nu ska jag lägga mig i sängen och köra på Camillas pluggteori.
Läsa det man ska kunna till morgon dagen och inte se tv eller prata nåt efteråt.
Då ska man tydligen minnas det man läst. Jag får se hur det funkar. Det är hon som åker
på stryk om jag får IG. haha. jag skoja bara. nej men va fan nu måste jag slita mig. Hörs i morgon.

God natt på er. pussochkraaaaam

jag gör allt som krävs för att det ska bli bra igen. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska få så imorrn att de funkar ;)

2008-04-07 @ 21:10:53
URL: http://camillapetronella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback