sista skoldagen för denna vecka-

det värsta är att jag älskar dig.

hejsan bloggen.

det var ett väldans uppdaterande på mig idag, visst?
nu är veckans enda skoldag över.
Men jag måste ändå iväg till skolan i morgon men det blir lite
senare. Jag måste hämta en bok och sen lämna Ernads hörlurar som
jag haft sen när vi var i bosnien. stackarn hade ju ingen handväska ;)

Hade samhällskunskap sista timman.
Har fått ett nytt arbete och jag ska skriva om min vares resa,
vad jag tyckte hur jag kände och hur det var osv. Jag ska också försöka
få med om hur det var under kriget och vilka spår som finns än idag.
Det låter inte så avanserat och det är det inte, men det kommer bli
mycket jobb för det finns så mycket känslor med i det hela.
En som inte har varit där kan inte förstå. Jag har varit där, jag vet hur det 
är nu, men jag förstår ändå inte hur det var under kriget osv.

jaja det var inte meningen att jag skulle skriva ett halft inlägg om Bosnien.
Så lätt att man hoppar på banan bara så där.

I morgon är jag som sagt ledig, jag får se om jag åker till Katrineholm och
hälsar på Emelie i skolan. Det har dykt upp lite stuf som jag måste ta itu med.
fan att det ska komma i vägen för min katrineholms trip.

Nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng, eller uppepå, och kolla på tv.
Vi hörs sen igen. puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback