sjuk-

God morgon/god dag!

Jag har sovit hela dagen. Jag har nämligen 38.1 graders feber.
Usch nu börjar det igen. Halsen krånglar och jag har knappt någon
ork i kroppen. Jag blir jätte anfådd bara att gå från sängen till datorn.
Och ni som har sätt mitt rum vet ju att det inte är så speciellt långt.

Igår var vi hemma hos Anna som jag skrev i förra inlägget.
Det var trevligt att umgås lite. Det borde vi göra oftare.

Jag blir hemma från skolan i morgon. Mamma tycker inte att jag
ska gå när jag är så här slö i kroppen. Och speciellt inte när jag har
feber. Skönt att slippa måndagen, vilket är veckans jobbigaste dag
enligt schemat. USCH på måndagar.

Nu ska jag försöka pallra mig upp till övervångingen. jag skriver nog sen.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback