sola-

hej på er läsare

som sagt så hade vi friluftsdag idag så vi simmade.
Men vi plaskade mest runt bara. De andra satt ute och solade
på terassen utanför, det var ju också en form av "friluftsdag" eller?
Då ska jag välja det nästa år. haha.

När jag kom hem så drog jag på en bikini och satte mig i solen.
Jag tog faktiskt ut solsängen och la mig där.
Jag har fått lite färg idag också.  Men jag satte mig här en stund
för jag behövde svalka mig litegranna, men jag ska snart gå ut och
sola igen. klockan 14:00 har jag bestämmt mig för att sluta med det sen
ska jag börja städa hela huset. Jag ska börja med mitt rum för det är
värst av alla rummen. som vanligt haha.

Om man kanksw ska gå och köpa mjukglass lite senare(?).
Vi får se, jag har inga pengar alls så mamma kanske är snäll
och bjuder på en. haha. vi hörs. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback