sola + kattjävel-

god eftermiddag läsare!

En riktigt dålig uppdatering idag, jag vet det.
Men det är strååålande väder ute, så jag har varit i skolan
och efter dte så drog jag på bikinin och satte mig på baksidan
och solade. Och vet ni? jag har fått märke. Jag har fått solbränna :D
Jag ska sitta varje dag efter skolan då det är fint väder.
Då slipper jag ju betala solarium plus att det inte blir nån
fejk bränna, och då sitter det ju längre.

Värsta grejen hände idag. Jag satt på baksidan och solade
samtidigt som jag pratade med Camilla i telefonen.
Plötsligt ser jag en KATT som springer in i huset.
Jag hatar katter, så jag vågar inte gå in utan jag står i
altaandörren och "kss kss kss" ni vet.
Jag stod där ett bra tag medans jag väntade på min bror som
jag hade ringt så han kunde komma och ta ut den.
Precis när bror kommer så springer den ut.
min bror är min räddare i nöden. haha. Jga hatar verkligen katter.

Nu ska jag gå ut och sätta mig lite igen. Jag ska bara läsa några bloggar.
puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback