sommarlängtan-

Har varit i skolan idag. När jag kom hem så tog jag
på mig shorts och bikiniöverdel och satte mig på baksidan
i solen och åt glass. Mamma kom hem och gjorde mig sällskap.
När pappa kom hem så började de rota lite i rabatten, och jag
fick måla en av alla tre klättergrejer till växterna.
Om det är lika fint väder i morgon så ska jag måla 1 till.
har ju som sagt 3 st att måla. Nästa projekt är staketet på framsidan
som jag ska skrapa och måla. nicenicenice.

Efter att jag blev klar med min målning, och vi hade ätit så gick
jag mamma fredrik linda och theo ut på en promenad.
Det var ju så otroligt skönt ute..

image19 image20
GUUUUD vad jag längtar tills det blir sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback