strålande väder-

Hej kompisar! haha.

Srålande väder idag också. Sitter och har samhällskunskap,
sen ska vi ha idrott. Det blir basket och innebandy idag såg jag
på planeringen. kul.

I morgon är det friluftsdag, då jag och brudarna ska simma.
avslappnande och kul på samma gång.
Det brukar ju inte bli så mycket mortionssim när vi simmar,
utan mest lek. haha, svin kul.

När jag cycklat hem sen från skolan så ska jag dra på bikinin och
sätta mig ute och sola. så skönt så. Då får jag hoppas att den där
dumma katten inte smiter in igen, men idag är pappa ledig så
då behöver jag ju inte ringa till min bror så han får komma och
ta ut den, haha. lite löjligt jag vet, men jag hatar verkligen katter som sagt.

  ha en bra dag, / mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Apropå katter så måste jag vidarebefodra en fråga som jag hittat i en massa andra bloggar. Är verkligen nyfiken på ditt svar.

Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr?

2009-02-14 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback