tatuera mig i morgon-

god morgon bloggen!

Jag vaknade av ett sms i morse, helt otroligt.
Jag som inte ens vaknar av en veckarklocka.
iallafall, jag är ledig idag. Min enda lektion är lärarlös.
Men jag ska förbi skolan iallafall sen för att hämta min bok
i praktisk marknadsföring B och samt lämna Ernads hörlurar
till hans mobil.

Jag skulle egentligen ha åkt och hälsat på Emelie i skolan idag,
men det kan jag tyvärr inte längre då saker och ting dykt upp.
Men det får bli en annan gång. förlåt emelie<3

I morgon gäller det. då ska jag åka in till etuna och shoppa
tills ögonen blöder, OCH GADDA MIG.
Jag slänger in en bild i morgon på resultatet,
OM JAG VÅGAR TATUERA MIG.
Visst det är ingen stor tatuering jag ska göra men ÄNNNDÅÅ.
Jag måste görat, mamma betalar ju.hahaha.

Nu ska jag sätta mig en stund i solen så min sura mamma får
städa ifred här inne. Vilken skön morgon att vakna upp och
det första man möter är en sur mamma. haha. det blir bättre.

pusspå er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback