22 dagar kvar-

nämen heeej! (shit en annan inledning denna gång)

Jag ställde klockan på 10 i morse, och jag vaknade fem min innan den ringde. GIck upp och duschade. Nu på 57 minuter har jag duschat och suttit vid datorn. Jag behöver mökke tid på morgonen. fast jag vet ju ioförsej att det är lång tid innan jag drar iväg. För er som inte läst mitt tidigare inlägg eller inte vet hur man skrollar ner ( ;) ) så ska jag åka till emelie idag. Ska möta upp syster och hämta mitt vin, som hon förhoppningsvis har köpt. och på fredag blir det partey! ruuuuuligt värre! Datorn följer inte med, men jag antar att jag kommer skriva ett eller två inlägg från emelies computer. om hon nu har fixat den. Annars får ni vänta ända tills lördag, men det klarar ni väl antar jag.

btw, så är det endast 22 dagar kvar. Sen drar jag till mitt kära land, som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Tro det eller ej, men det gör det VERKLIGEN! Igår kom jag på att amanda kom hem fårn spanien efter 3 veckor. Så jag slängde iväg ett sms till henne, och allt var bra. vi skulle höras mera idag, och det ser jag fram emot. Inom en snar framtid så kommer vi att ses också. älskade turkiet-amanda. jag saknar dig. (vet inte om hon läser)

Men nu ska jag göra något vettigt.

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback