bilder-

hej bloggen!

jag har en del bilder i mobilen som jag inte har orkat lägga in, tex på dagensoutfit osv. Så jag tänkte att jag kunde visa dom nu medans jag ändå har lust att lägga pp lite bilder, då det varit lite dåligt med det nu på ett tag. enjoy.

   
 
1) Jobbar-outfit
2) Utsikten över matsalen, fårn köket.
3) Jag, en tråkig dag på jobbet.
4) Första skoldagens outdit
5) Jag, första skoldagen
6) Dagens outfit. (ett par av jeansen som jag fick av silvia)

Bilder på jeansen som jag fick kommer kankse upp i morgon då det är lördag. Jag kan även lägga in det jag förhoppningsvis kommer hem med från eskilstuna. Det kankse är dags att sova nu? Jag vet inte hur dags vi åker i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback