brogetorp - staionen - ica - brogetorp-

Emelie skrev på msn att hon tyckte att jag skulle komma hem till henne. Hon kollar bussar och det ska gå en 20:45 från flen säger hon. Jag packar fort, får panik. stressar som fan. när det är 10 min kvar, kastar jag mig på cykeln och trampar iväg fort som attan. väl vid stationen är det 5 minuter kvar, vilket betyder att jag cyklat extremt fort. Jag låser cykeln och går till busskuren. inte en käfft. jag kollar på tidtabellen och där står det att bussen gick 20:05, och att den skulle vara inne i katrineholm 20:45. då emelie kollat på internet så är det väldigt lätt att kolla på fel rad. jag har gjort lika dant jag också. så som en tröst så gick jag in på ica på vägen hem och köpte mig en choklad och en cola. sedan trampade jag hem och njöt av det, och jag måste erkänna att det satt verkligen fint.

Jag är väldigt sugen på att göra om mitt rum. flytta runt saker och rensa. anna kankse kommer hit och hjäper mig. jag hoppas det iallafall. Inte för att det kankse går att göra så mycket i mitt rum, men med annas hjälp och hennes ideer kan det gå.

Nej, om man ska ta och göra nåt vettigit då kankse? om det nu finns det. det är så hiimla tråkigt måste jag erkänna. Jag skulle också vilja veta vilka det är som läser min blogg.. var snäll och kommentera. :)

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Eyoel

Staion stavas STATION.

Nu vet du det.

<3

2008-08-17 @ 01:58:21
Postat av: Emelie Talvis

jag läser ;P

2008-08-17 @ 14:39:14
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Isabell

Du vet att jag gör :D

2008-08-19 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback