Camilla-

hej bloggen!

dåligt med uppdatering, men camilla var iallafall här förut. hon kom igår, och det kändes så jäkla bra att träffa henne igen. Vi har inte träffats så mycket i sommar. Vi hyde film och så igår, köpte godis och bara låg och alppade. Vi hyrde flickan i källaren och den sög. hyr den inte. Vi la oss tidigt, och gick upp vid 10 i morse kankse. Sen drog vi och fikade på violen, sen lämnade jag henne vid bussen. Kom hem, och min syster och hennes kille från katrineholm kom och fikade. Dom gick precis. Nu står jag och trampar på en träningsgrej som jag hade glömt bort helt. Jag skulle egentligen bara byta musik men då tänkte jag passa på att skriva ett inlägg också. men nu ska jag fortsätta. hej på er.

/miss. fannie

5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback