dålig uppdatering-

hej bloggen!

verkligen, förlåt för en dålig uppdatering. Igår så träffade jag jennifer bella och anna som sagt. käkade kebab sen drog vi hem till jennifer och marcus då de har flyttat, så vi ville se hur de har fått det och det var fint. På kvällen sen så åkte vi hem till bella, jag bella och anna. Trots att jag egentligen skulle ha stannat i flen så lyckades jag få min mamma att låta mig åka hem till bella, för att där äta spagetti och köttfärsås, och det gjorde vi bra tjejer för det var jätte gott. Senare på kvällen så kom hilda och mackan dit, tog 2 glas vin var och hade det bara trevligt. desto tröttare blev man sen så vid halv 4 åkte dom hem och vi hoppade direkt i säng. i morse fick jag och anna skjuts in av hilda till flen, så vid 13 var jag hemma ungefär. Har bara legat och slappat idag.

I morgon på kvällen ska jag hem till min syster och dricka vin och prata resa. Samt se över lite kläder hos henne, då hon inte vet vad hon ska ha med sig. Lika bra att ta det på en gång när jag ändå ska dit. Om 15 dagar åker vi, eller nu är ju klockan över 00, så om 14 dagar åker vi. Om 15 dagar så här dags så sitter vi på en bar nån stans och dricker EFES PILSEN som är så otroligt jävla gott, och kankse en och annan sex on the beach. fyfan vad jag längtar. det är ju helt sinnessjukt.

Känner att jag är lite hungrig så ska gå upp och ta för mig något, för att stilla hungern. hörs i morgon.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback