film med emelie-

hej bloggen!

Jag sitter här i sängen med emelie, eller hon ligger ner... Men vi kollar på tv. Var iväg en sväng förut och gjorde ett "ärende" och efter det så köpte jag godis. Så det ligger vi och smaskar på nu. Hon stannar tills i morgon den sötnosen. Jag antar att vi ska ta och se en av filmerna som blev över igår. Kankse båda två. Men täntke bara skriva en liten kortis. Så nu vet ni vad jag gör just för stunden och varför jag inte uppdaterar så mkt. Men vi hörs sen.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Silvia

Shadåå :) Vi måste ses nån dag hörredu, för jag måste få mina naglar fixade du vet med den där filen :) Om du vill fixa dom vill säga :)?

2008-08-05 @ 21:48:18
URL: http://silviaalvarez.blogg.se/
Postat av: Najalla

Du va med och tävlade i min förra tävling så denna kanske oxå är något för dig! :o)



Kom in o tävla hos mig om 2 valfria ögonskuggor från Make Up Store!

2008-08-06 @ 11:48:58
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback