förlåt-

hej bloggen!

förlåt för mitt dåliga uppdaterande men mitt internet har inte funkgerat och fungerar fortfarande inte. så nu ha rjag dragit in pappas internet sladd till mitt rum. Jag ringde 3 förut, för att få lite hjälp. ändrade massa ineställningar men det fungerade fortfarande inte. så han bad mig ringa tillbaka efter 1 timma, då det skulle vara betydligt mindre kö för support hos någon högre tekniker. så jag la mig och sov och sen så ringde jag igen. telefonkön var 15 minuter, jag satt i 25. får hjälp, men det fungerar fortfarande inte. de skulle göra en felanmälan och fixa det, och tills vidare får jag använda pappasinternet.

jag har jobbat från i måndags, och idag hade jag moa där, som jag lärde upp, då hon ska vara där i morgon och på fredag. lycka till till henne. hehe...

stort grattis till Sandra också, som klarade körkortet idag. Grattis till den bääästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback