första dagen i skolan-

hej bloggen!

Vid 8.30 samlades vi i c406, som vi oftast är i. vi hade lite mentorstid och småsnack osv, och egfter det lunch och efter det hemfärd. När jag lagom kom hem och fick i mig lite mellanmål ringde silvia. Hon hade rensat sin garderob och ville att jag skulle se över de kläderna hon skulle göra sig av med. Jag kom hem med tre par jeans, en kjol och en tröja. TACKTACKTACK silvia. Allt satt som smäckat, and i like it.

efter att jag varit där en stund, då det också var uppehåll för regnet så cyklade jag hem til mig och åt lite mat. Jag ska väl snart gåoch lägga mig o sova. ska ju upp i morgon. i morgon klockan 9 ska vi vara i de la rue salen på skolan och ha projektarbets möte eller vad man ska kalla det. vi på HP måste ju göra ett UF företag och jag tror att det kan bli riktigt roligt faktiskt. Efter mötet i aulan så ska vi på yrkessektorn ner till hammarvallen och göra någon aktivitet och grilla krov. kan bli kul, hoppas att det inte regnar bara, hehe.. det var väl allt för mig.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback