Fredag-

hej bloggen!

Andra skoldagen idag, och det är fredag. Det innebär att det är en sån där skön helg som man läängtar så otroligt mycket till när man går i skolan. Det innebär också att det är exakt en vecka kvar tills jag och min syster åker. och det är nästan omöjligt att längta så mycket som jag gör. Nu känns det äntligen på riktigt. På fredag ska vi åka till turkiet, and i just looooove it. Sitter i sängen och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Det blir nog ett par av jeansen som jag fick av Silvia, men vilka? Cheap monday, replay eller miss sexty? vi får se vad det blir för nåt. Jag ska iallafall slita mig från datorn och göra mig i ordning nu. Vi hörs sen om inte annat.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback