fredag-

hej bloggen..

halvligger i sängen och det är nice. måste upp och ta en dusch snart känner jag. jag är äcklig. Fredrik och Linda kom ner förut och åt lunch för deras micro är paj igen, så de ville låna våran. då passade jag på att äta fruckost. trevligt med sällskap, är det inte? Jag måste upp till ica sen och köpa turkchipsen. (doritos) som jag levde på i turkiet har kommit till ica i flen. JAG ÄLSKAR´T. Ska hem till syster och prata resa, se över hennes gaarderob, bränna skivor och dricka vin ikväll och jag har lovat henne att jag ska köpa dem.

Ja, det var väl en liten morgon update det. vi hörs senare.

/miss. fannie

(exakt 2 veckor kvar tills jag åker. I can´t wait)

Kommentarer
Postat av: sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 25 trisslotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-08-15 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback