i skolan-

hallå!

Jag sitter i skolan nu, inte allt för pigg. Går dagen var riktigt rolig, men dock to much alcohol. Man mår ju som man förtjänar idag iallafall, det vill jag ju lova. Har haft Religion och Organisaton & Ledarskap nu på morgonen. Efter det gick jag och Camilla för att käka. Det var kycklingrisotto i skolan, jätte gott :) Efter det tog vi oss en fika här i skolans caféteria och satt där länge och väl. När vi tröttnat på det så gick vi upp till 400-planet o satte oss vi datoron, där vi också sitter nu.

Ja, och i morgon gäller det:. Då åker jag till mitt älskade turkiet med min kiz kardes <3 Jag tror vi kommer få riktigt kul tillsammans. Så i morgon 18:30 åker vi från flen. 21:55 lyfter vårat plan från Norrköpings flygplats. Jag får se om jag sätter mig på ett internetcafé eller liknande där nere. Har ju lovat mamma och pappa att skicka mail till dom. Jag sitter här och väntar på att webdesignen ska börja, klockan 13:00. Efter det ska jag gå hem och försöka lära mig att tvätta. Nej jag kan inte tvätta. haha. Nej, nog om detta nu.

/miss. fannie

i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback